Klik hieronder om terug te gaan na de beginpagina
http://www.eddybar.nl
M
Matoesjka 07/01/2006 16:11

Let op!!! Nieuwe chat

Hoi Allemaal

Omdat iedereen het wel leuk vind om in de chat te komen maar we elkaar steeds mis liepen, doen we nu de chat samen met Geert en Monika van www.andrehazes.net .

Hier is bijna altijd iemand online dus kun je bijna altijd wel even lekker kletsen. Bij deze chat zie je ook gelijk wie en hoeveel er online zijn,dus niet wachten of je antwoord krijgt.Druk gewoon bij index op chat en je gaat er vanzelf heen,wil je terug naar de EddyBar druk dan links boven op "Vorige".

Dus hoop ik jullie daar nu ook tegen te komen.

Geert en Monika bedankt

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Monika 07/01/2006 17:37
Hoi Toesjka, je site ziet er heel leuk uit. Ik hoop inderdaad dat de chats nu wat beter samen komen spreek je denk ik snel daar ben er meestal s'avonds na negen uur door de weeks en in het weekend verschilt het. Ben ook benieuwd naar de foto's van oudjaar. Groetjes Monika en natuurlijk ook van Geert. Tot snel

M
Matoesjka 08/01/2006 17:36
O de foto's van ouderjaarsavond heb ik niet ?

Er stonden nog maar 5 foto's op mijn camera Iedereen nam foto's dus er moet iets mis gegaan zijn :<

Zonde he jou zeldzamen dans met Geert stond erop.

Ik kom vanavond ook ff bij de chat langs dan spreek ik je misschien

M
marianne 26/01/2006 12:47
ben al op de nieuwe chart geweest stik gezellie en heel leuk matoes leuke site heb je meid en wat n leuke kinderen nou tot gauw weer groetjes marianne uit breda (worshippyK)

M
Matoesjka 27/01/2006 07:41
Dank je marianne

Zondag tegen een uur of 20:00 is het vaak gezellie op de chat, mensen die het nog wel is vergeten komen dan wel.

Zou leuk zijn om je dan te spreken.

Kom je ook op één van de meeting's ?

M
Miklos 31/01/2006 18:20
pfff het zal nog wel ff een klein tijdje duren voordat ik er ben, maar zodra ik weer internet thuis heb zal ik er zeker minimaal 1x zijn .... en misschien wel vaker

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |